tisdag 6 april 2010

Första gången blogg någonsin =)

Jaha.. så skulle då jag som knappt är kvalificerad för att skriva texter på internet som kan intressera andra människor tillräckligt för att lockas läsa försöka ta steget in i bloggarnas värld. Vi får väl se hur det kan arta sig =D Vad jag har tänkt mig är i alla fall att försöka dokumentera lite av min Parelliresa med min älskade partner Ebba, svenskt halvblodssto, 22 år i år den 14 juni. Ebba är min lilla fina ögonsten och jag vill förgylla hennes ålderdom så vackert jag kan liksom hon förgyller min tillvaro genom sin existens. Vi har alltid trevligt tillsammans och jag förundras varje dag jag träffar henne över något som hon ger uttryck för. Hon är RBI i grund och botten men jag tycks ha fått den stora äran att möta henne mesta delen av vår samvaro som LBI.

2 kommentarer:

  1. Jättekul!!!!

    Välkommen som bloggare, jag kommer att följa den.
    Jag har länkat till din blogg från min, hoppas att detta är ok??
    Annars får du säga till om jag ska ta bort länken :-D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du med har skaffat blogg, jag lägger gärna en länk på min blogg till dig om det är okej, och om jag kommer ihåg hur jag gjorde...??? Jag är inte bra alls på detta med blogg men man får savvy i det med!

    Keep it natural!

    /Frida

    SvaraRadera